Élményeim a nyelvtanulásról, külföldön élésről

Kacagva Németül

Kacagva Németül

Első reggel egyedül

2014. január 12. - granatalma

azaz kettesben a nénivel. 

Kedves néni, de mivelhogy nagyon idős, hajlamos belealudni a tevékenységekbe. Nehezen ébred, akár csak én... :P 

Szerencsére jóindulatú. Ma pl. megfeledkeztem a nadrágjáról és előbb feladtam rá a cipőjét. De jól viselte. Végül is, ha egy cipőcsere negyedóráig tart, az nem kis idő rohanó világunkban. 

A házipapucsát " mamaschue" -nak nevezi. 

A lánya is nagyon rendes volt tegnap. Mondtam neki, hogy na most akkor, ha a néni újságot olvas, akkor én tanulok egy kicsit németül... Mondta, hogy ne tanuljak állandóan, foglakozzak mással is. Jól esett, mert látom, hogy tényleg türelmesek. De persze, én is igyekszem. 

Éva olvasta az újságban, hogy Németországban 800000 idősgondozóra lesz szükség. Valószínű, hogy a környező, rosszul gazdálkodó országokból ide fognak özönleni az emberek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kacagvanemetul.blog.hu/api/trackback/id/tr955485779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása