Élményeim a nyelvtanulásról, külföldön élésről

Kacagva Németül

Kacagva Németül

Egy újabb kis lépés

2014. január 16. - granatalma

Amúgy tegnap bekövetkezett, amit nem tudtam, hogy hogy is lesz... szóval gondolkoztam magamban dolgokon, eseményeken... és azon kaptam magam, hogy németül gondolkozom! Ez folytatódott ma is... remélem, még fog is... 

Ezt most csak azert írom le, mert OK., tudjuk, aki nyelvet tanul, az erre kondicionálja az agyát. De hogy önkéntelenül, öntudatlanul is... na ez eddig még nem nagyon volt, csak egy-egy szó, vagy egyszerű mondat erejéig. De tegnap bonyolultat gondoltam. :)

A félreértések elkerülése végett nem a saját logikámat , de még nem is a női logikát kívánom vitára ereszteni... :)

Konkrétan arra gondoltam, hogy ilyenkor jó, ha ember utána néz a bővített mondatok szerkezeteinek. Deshalb, weil, trotdzem, obwohl és társai...

A bejegyzés trackback címe:

https://kacagvanemetul.blog.hu/api/trackback/id/tr95760898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása